Üldtingimused

1. Üldsätted

1.1 Üldtingimused (edaspidi Tingimused) kehtivad veebipoe proair.ee (edaspidi Veebipoe) klientide (edaspidi Ostja) ja veebipoe proair.ee omaniku Pro Air OÜ (edaspidi Müüja) vahel proair.ee-st ostetavate toodete puhul tekkivate õiguslike suhete kohta. Tingimustes sätestatakse Müüja ja Ostja vahelised õigused ja kohustused, vastutus, toodete omandamise ja tasumise tingimused, tarne- ja reklamatsioonikord ning üldinfo Müüja poolt pakutavate toodete ja teenuste kohta.

1.2 Müüja jätab endale õiguse tingimusi ilma ette teatamata muuta või täiendada. Muutustest teavitatakse Veebipoe veebilehel ning need jõustuvad Veebipoe´s avaldamise hetkest. Tellimus, mis edastati enne ostutingimuste muudatuste jõustumist, käsitletakse neid Tingimusi, mis kehtisid tellimuse edastamise ajal, välja arvatud juhul, kui seaduses või käesolevates Tingimustes on ette nähtud teisiti.

1.3 Müüjal ei lasu vastutust kahjude eest, mis tekkisid tingimusel, et Ostja ei ole käesolevate Tingimustega tutvunud.

1.4 Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Veebipoest ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.5 Ostjal on õigus pöörduda põhjendatult Tarbijakaitseameti poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi, mida pooled ei suutnud lahendada omavahelisel kokkuleppel. Kaebuse läbivaatamine Tarbijakaitseametis on pooltele tasuta. Kaebuste lahendamiseks lisainfo https://www.tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijavaidluste-komisjon

2. Kliendi andmed ja andmekaitse

2.1 Ostja poolt Müüjale edastatud isikuandmeid käideldakse vastavuses Andmekaitseseadusega. Andmeid edastatakse kolmandatele isikutele ainult Ostja nõusolekul või seaduses ette nähtud juhtudel.

2.2 Ostja vastutab selle eest, et tema meiliaadress ja salasõna ei satuks kolmandate isikute kätte. Müüja ei lasu vastutust tagajärgede eest, mis on põhjustanud Ostja sisselogimisandmete sattumine kolmandate isikute kätte Ostja süü läbi.

2.3 Ostja vastutab esitatavate andmete täpsuse eest. Müüja ei lasu vastutust tagajärgede eest, mida on põhjustanud Ostja poolt ebatäpselt sisestatud andmed.

2.4 Kui Ostja registreerimislehel olevad andmed muutuvad, tuleb need enne uut tellimust uuendada Veebipoe veebilehel. Müüja ei lasu vastutust tagajärgede eest, mille on põhjustanud Ostja poolt sisestatud andmete ebakorrektsus või nende andmete aegumine.

2.5 Kui Ostja üritab oma tegevusega, rikkuda või häirida veebipoe tööd, on Müüjal õigus viivitamatult ja ette teatamata piirata või katkestada kliendi ligipääs veebipoe lehele ning keelduda teda edaspidi teenindamast.

3. Toodete kättesaadavus, hind ja informatsiooni täpsus.

3.1 Kõik hinnad proair.ee veebilehel sisaldavad käibemaksu.

3.2 Tellimuse töötlemise teenustasu – müüja jätab õiguse kohaldada mistahes tellimuse vormistamisel lisatasu.

3.3 Juhul kui toote hind on süsteemi vea tõttu muutunud ebamõistlikult odavaks, sellisel juhul võtab Proair OÜ õiguse antud toodet mitte müüa ning ostjale tagastatakse raha.

4. Tellimuse esitamine.

4.1 Ostja saab proair.ee veeblehel tellimuse esitada veebilehe tellimussüsteemi kaudu, meiliaadressil info@proair.ee , või telefoni teel, mille leiab Veebipoe veebilehelt.

4.2 Tellimuse esitamine ei tähenda toote automaatset broneerimist. Tellimuse esitamise järel võtab Müüja esindaja Ostjaga esimesel võimalusel ühendust, et tellimus kinnitada ja kokku leppida üksikasjades.

4.3 Kui tellimuse täitmine osutub ei ole võimalik (toode on otsas, toode on riknenud jne), on Müüjal õigus pakkuda Ostjale võimalust valida samaväärne toode. Kui Ostja ei soovi asendus toodet, siis tellimus tühistatakse ja juhul kui selle eest on juba tasutud, tagastab Müüja raha Ostja kontole 14 päeva jooksul, millelt ülekanne laekus.

5. Lepingu sõlmimine

5.1 Ostu-müügi leping Ostja ja Müüja vahel loetakse sõlmituks hetkest, mil Ostja on tasunud toote eest esimese sissemakse Müüja pangakontole või sularahas Müüja volitatud esindajale.

6. Tellimuse tühistamine

6.1 Ostjal on õigus ekslik tellimus tühistada, teavitades sellest Müüjat meili, telefoni või muude kanalite kaudu.

6.2 Tellimus tühistatakse automaatselt, kui Ostja ei ole sooritanud esimest sissemakset kahe tööpäeva jooksul peale maksetähtaega.

7. Toodete eest tasumine

7.1 Ostjal on õigus tasuda ostu eest 50% ettemaksu. Sellisel juhul saab Ostja toote kätte Müüja väljastuspunktis, kui on tasunud ka ülejäänud summa.

7.2 Ostjal on võimalus valida ostu eest tasumiseks järgmiste makseviiside vahel: pangaülekanne Müüja pangaarvele, sularahas toote kättesaamisel, järelmaksuga.

7.3 Kui Ostja ei ole sooritanud esimest makset toote eest käesolevate tingimuste punktis 6.2 nimetatud tähtaja jooksul, on Müüjal õigus tellimus tühistada ilma Ostjat sellest teavitamata.

Kuidas ma saan osta/tellida kaupa www.proair.ee veebipoest?

MAKSEKOHUSTUSEGA TELLIMUS – Lisage valitud tooted ostukorvi. Ostukorvis saad teha muudatusi (muuta toodet, eemaldada toode jne). Kui kõik on Sulle sobilik, siis vajuta nupule „JÄTKA OSTUKORVIGA“.

Saad valida, kas sisened registreeritud kasutajana või ilma (täida vajalikud väljad, vajadusel lisa tarneaadress ja arveldusaadress eraldi). Kui oled valinud sobiva, vajuta „Sisene“ või „JÄTKA“ nupule.

Vali tarne meetod (tulen ise järele; Itella Smart Post; Itella Smart Kuller (kui pakk oma mõõtmetelt ületab Smart Posti tarbeks antud mõõdud, saab kauba tellida ainult tulen ise järele või Samart Kulleriga)). Vajuta nupule „JÄTKA“

Vali endale sobiv makseviis. Pane linnuke kasti „Nõustun kasutustingimustega ja täidan neid“, tutvu ennem üldtingimustega. Kui kõik sobib, vajuta nupule „MAKSEKOHUSTUSEGA TELLIMUS“

Sinu poolt antud e-Posti saabub kiri, „TÄNAME TEID OSTU EEST PROAIR OÜ POEST!“

Sinu tellimus ongi edastatud meile!

TARNE – Kaubad tarnitakse teieni 3-20 tööpäeva jooksul, sõltuvalt makse- ja tarnetingimustest. Maksimaalne tarneaeg on 20 päeva. Kui seda ületatakse on kliendil õigus raha tagasi küsida ja ostust loobuda. Raha kantakse arvele, kust ülekanne teostati.

MAKSEVÕIMALUSED:

RAHA – Sularahas saate tasuda meie väljastuspunktis või kullerile. Hinnale lisandub 0.99% tellimuse töötlemise teenustasu. Kui tasute sularahas kullerile siis lisandub transporditasule veel 2.50 EURi

ÜLEKANNE – Saate tasuda arve ülekandega (nii füüsilise kui ka juriidilise isikuna). Tellimuse käsitlemine võtab kauem aega.

LIISING – Kui kohe pole vajalikku summat koos, saate kasutada meie liisingu võimalust.

KAARDIMAKSE – Kaardimakse võimalus väljastuspunktis.

PANGALINK – maksevõimalus kodulehelt

Pro Air OÜ (www.proair.ee) – arveldab ainult EURO-des.

Pro Air OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Pro Air OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le

8. Järelmaks

8.1 Ostjal on võimalus taotleda ostude eest tasumiseks järelmaksu.
8.2 Müüja vahendab oma partnerite järelmaksu-teenust, edastades Ostja taotluse ja lisadokumendid partnerile, ja vahendades Ostjale partneri otsuse. Äraütlevaid otsuseid ei kommenteerita ega põhjendata Müüja poolt.

9. Toodete kättetoimetamine

9.1 Ostjal on võimalus toode kätte saada Müüja väljastuspunktis Värvi 5, Tallinn, pärast seda kui Müüja esindaja on Ostjale teatanud toote jõudmisest väljastuspunkti.

9.2 Soovi korral toimetatakse toode Ostjale kulleriga või pakiautomaati. Sellisel juhul lisandub toote hinnale kättetoimetamistasu vastavalt proair.ee veebilehel toodud hinnakirjale.

9.3 Müüjalt ostetud toote tarne Ostjale teostab Pro Air OÜ. Tarne teostatakse Eesti piires ja vajadusel Euroopa piires (väljaspool Eesti piire tarneks palume võtta ühendust tel nr 533 222 58 ning lepitakse eraldi kokku tarne viis ja hind).

9.4 Ostja peab teatama asja lepingutingimustele mittevastavusest müüjale mõistliku aja jooksul pärast seda, kui ta asja lepingutingimustele mittevastavusest teada sai või pidi teada saama. Kui ostja on müügilepingu sõlminud oma majandus- või kutsetegevuses (nt äriühing), peab ta ostetud asja viivitamata üle vaatama või üle vaadata laskma.

10. Ostust keeldumine

10.1 Vastavalt Eesti Vabariigi seadusandlusele on füüsilisest isikust tarbijal õigus ostu-müügi leping katkestada 14 kalendripäeva jooksul alates toote kättesaamisest.

10.2 Kasutades 14-päevast lepingust taganemise õigust, on Ostjal õigus toodet proovida ja sellega tutvuda, et veenduda selle sobivuses, kuid proovimise käigus tuleb tagada toote ja selle pakendi minimaalne mõjutatus. Toote proovimiseks Kasutamistingimuste tähenduses on toote samaväärne kasutamine nagu see on võimalik enne ostu sooritamist jaemüügi asutuses.

10.3 Ostu-müügilepingust taganemise õigus ei kehti toodete puhul, mis on valmistatud ostja isiklikke omadusi või erivajadusi silmas pidades (seadet on muudetud vastavalt kliendi erisoovile).

10.4 Filtri pakendi avamisel seadme tagastuse puhul, tasub klient terve filtrikomplekti ulatuses või arvestatakse filtrite komplekti maksumus tagastussummast maha.

10.5 Ostjal on õigus sidevahendi abil sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul vastavalt Eesti Vabariigis kehtivatele õigusaktidele.

10.6 Ostja kohustub kandma tagastamisega seotud postikulud, välja arvatud, kui Ostjale toimetatud toode ei vasta tellitule.

10.7 Lepingu katkestamisel tuleb toode viivitamatult (vähemalt 30 kalendripäeva jooksul) tagastada.

10.8 Toote tagastamise korral pakub Müüja võimalust toode asendada teise tootega koos hinna ümberarvestamisega.

10.9 Kui Ostja ei soovi asendus tootega, kannab Müüja hiljemalt 14 päeva jooksul Ostja pangaarvele tagasi toote eest makstud summa. Tagasimaksmine toimub ainult sellele arveldusarvele, millelt tellimuse eest tasuti.

10.10 Ostja nõustub võimalusega, et ostu-müügi lepingu katkestamise õiguse kuritarvitamise korral keeldub Müüja teda edaspidi teenindamast.

11. Pretensiooni esitamine ja tingimused

11.1 Pretensiooni esitades tutvu alati eelnevalt proair.ee kasutustingimustega . Pretensiooni esitamise avaldus ava siit

11.2 Kaubale pretensioonide esitamise aeg on eraisikule 24 kuud alates toote üleandmisest. Juriidiliste isikute puhul lähtutakse tootjapoolsest garantiiajast. Garantii ei kehti toote kasutamisest tulenevatele kuluvosadele.

11.3 Pretensioonide esitamise aja jooksul on Tarbijal õigus toote tasuta remondile või asendamisele. Kui viga on tekkinud tootja süül, kaetakse kõik materjali- ja tootmisvead ning töö kui varuosade maksumus.

11.4 Kui Kaup on müüdud Tarbijale, siis kuue esimese kuu jooksul Kaubal ilmnenud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas Müügilepingu sõlmimise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama majandus- ja kutsetegevuses tegutsev Pro Air OÜ.

11.5 Pro Air OÜ on õigus delegeerida defekti väljaselgitamine edasi seadme tootjale.

11.6 Kauba puuduse ilmnemisel peab Tarbija hiljemalt kahe kuu jooksul peale defekti ilmnemist Pro Air OÜ teavitama esitades selle kohta pretensiooni (VÕS § 220 lg 1). Pretensiooni esitamise korral kannab esimese kuue kuu jooksul Kauba üleandmisest Tarbijale asja parandamisega või asja asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud Pro Air OÜ (VÕS § 222 lg 4).

11.7 Järgneva 1,5 aasta jooksul kannab vastavad kulud Pro Air OÜ üksnes juhul, kui Tarbija pretensioon oli õigustatud.

11.8 Teavitus (pretensioon) peab olema saadetud kahe kuu jooksul peale defekti avastamist. Nimetatud tähtaja möödalaskmise korral kaotab Kasutaja õiguse nõuda Pro Air OÜ Kauba parandamist või väljavahetamist.

11.9 Pro Air OÜ kohustub vastama Tarbija kirjalikule või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis esitatud kaebusele 15 päeva jooksul (TKS § 19 lg 6).

11.1.1 Puudusega Kauba või selle detaili asendamise korral on Pro Air OÜ õigus nõuda Kasutajalt puudusega Kauba või Kauba detaili tagastamist. Kui Kasutaja nõuab Kauba parandamist ja nõue on põhjendatud, kuid Po Air OÜ ei tee seda mõistliku aja jooksul, võib Kasutaja Kauba ise parandada või lasta seda teha kolmandal isikul ning nõuda Pro Air OÜ´lt selleks tehtud mõistlike kulutuste hüvitamist.

11.1.2 Kui Kauba parandamine või asendamine ei ole võimalik või ebaõnnestub, kui Pro Air OÜ keeldub õigustamatult asja parandamast või asendamast või ei tee seda mõistliku aja jooksul pärast talle lepingutingimustele mittevastavusest teatamist ning Tarbija ei soovi või ei saa lasta teha parandusi kolmandal isikul, on Tarbijal õigus Müügilepingust taganeda ja Kaup Pro Air OÜ´le tagastada.

11.1.3 Pro Air OÜ kohustub tagastama Müügilepingu alusel tasutud ostuhinna 14 päeva jooksul arvates põhjendatud Taganemisavalduse saamisest ja Kauba tagastamist Pro Air OÜ´le.

11.1.4 Pretensioonide esitamise aluseks on ostu tõendav dokument.

11.1.5 Pretensiooni alla ei kuulu toote kasutamise õpetamine, reguleerimine, hooldus, puhastus, kaubandusliku väljanägemise taastamine ega selliste vigade kõrvaldamine, mida on põhjustanud kasutamisjuhiste mitte täitmine.

11.1.6 Pretensioonide esitamise õigus ei laiene kahjudele, mis on tekkinud transpordil peale toote üleandmist ostjale.

11.1.7 Pro Air OÜ ei kõrvalda pretensioonide esitamise õiguse ajal ilmnenud puuduseid tasuta, kui see on põhjustatud:

• seadmesse installeeritud tarkvaralistest vigadest;

• normaalsest kulumisest;

• ebaõigest kasutamisest või hooldamisest (sh juhul, kui seadet on remontinud või hooldanud tootja poolt volitamata isik);

• seadme ja/või detaili seerianumbri, kontrollkleebise või markeeriva kleebise rikkumisest, vahetamisest või eemaldamisest;

• kliendile enne seadme ostmist Pro Air OÜ poolt teatavaks tehtud puudustest;

• väliteguritest (muu hulgast äike, nõuetele mittevastav elektripinge ja elektripinge kõikumised, niiskus, vedelik, mehhaanilised vigastused jne.);

• toode ei tööta omaniku süül, ebaõige ekspluateerimise tulemusena, kasutusjuhendi mittejälgimisel või kui defektid tekkisid toote mittehoolikal hoidmisel, hooldamisel või ülekoormamisel;

11.1.8 Pro Air OÜ tugineb vastutuse kindlaks määramisel tootja poolt volitatud esindaja teostatavale ekspertiisile. Kui ekspertiisi tulemusel selgub, et puudused on põhjustatud eelpool loetletud teguritest, kuid seadme remontimine on võimalik, siis on Tarbijal võimalus tellida tasuline remont. Vedelikukahjustusega, niiskuskahjustusega ja mehaanilise vigastusega seade (Kaup) kuulub ka edaspidi remontimisele üksnes tasulises korras.

11.1.9 Seadmele (Kaubale) teostatud ekspertiisi (diagnostika) eest tuleb tasuda ekspertiisi tasu kui Pro Air OÜ ei ole vastutav seadmel ilmnenud puuduse kõrvaldamise eest ning seadme remontimine ei ole võimalik. Samuti tuleb Tarbijal tasuda ekspertiisi tasu kui seadmel ei tuvastata ekspertiisi (diagnostika) tulemusel puudust ning seade vastab tootja tehnilistele nõuetele.

11.2.1 Ekspertiisi tasu ei pea maksma eraklient esimese kuue kuu jooksul alates Kauba üleandmisest.

11.2.2 Kui Tarbija ei esitab pretensiooni hiljem kui 6 kuud (kuni 2 aastat) peale Kauba kättesaamist või ei nõustu Pro Air OÜ seisukohaga, tuleb tarbijal tõendada, et:

• tegemist on puudusega (lepingutingimustele mittevastavusega);

• puudus või selle põhjus eksisteeris seadme üleandmise hetkel;

• Pro Air OÜ on puuduse eest vastutav.

Kui Pro Air OÜ on andnud seadmele müügigarantii, siis tagab Pro Air OÜ puuduste kõrvaldamise kooskõlas müügigarantii tingimustes tooduga.

Pretensiooni esitamise õiguse kasutamiseks tuleb täita pretensiooni esitamise avaldus ja saata see e-postiga info@proair.ee. Lisaküsimuste korral palume helistada tööpäevadel kell 10.00-15.00 telefonil 533 222 58.
Toote ametliku hooldusesinduse olemasolul toimetage toode hooldusesindusse.

Pretensiooni esitamise tingimused kehtivad koos www.proair.ee kasutustingimustega.

Käsitlustasu

Teenusepakkujal on õigus kliendi arvele lisada käsitlus- ehk defekteerimistasu vastavalt toodud hinnakirjale, kui toode osutub töökorras olevaks või klient loobub tasulisest remondist, väljaarvatud VÕS 218 lg 2.

Toodete käsitlustasud (ei sisalda saatmiskulusid):

  • Tööstuslikud seadmed – 60 €
  • Kodu ja kontori jaoks mõeldud seadmed – 35 €
Ostukorv

Ostukorvis tooteid ei ole

Phone Cart